Thursday, April 14, 2011

Rahsia..Shhhh~~~

Hi!=)

Assalamualaikum semua..

Aku nak cerite satu bende kat korang..Jangan tak caye pulak..Aku ni boleh dikatakan newbie lg dalam dunia blogging..So, smlm aku bosan2 aku bace la blog2 orang..Blogger guna terms ape? Blog Walking? Haa lebih kurang gitu la aku dengar dari kawan aku si para ni..Pastuuu, smlm punye blog walking je aku dah follow 20+ blog masak memasak..Whuttt?? Masak?? =.= Yer..Disamping ber gaming..aku jgk minat memasak..

Aku pun tak tau nape aku minat sgt mende2 mcm ni..try2 resepi..kadang tak ikut sgt pun resepi tu..Asal ade rupe mcm tu pun jadi la..harharhar..Biase aku try mase weekend je..Resepi lauk pauk aku belajar dari mak ngn makcik aku..Sebab dorang sgt pro memasak..Yang aku duk cari2 ni resepi2 dessert..Sukeeeee sangat..Mak aku pun pandai buat sume tu..Tapi die tak penah nak ajar pun aku :((  Aku kena blajar sendiri dari mate kepala yg melihat cara2 die buat..Cume petua2 je la die kasi..skrg ni boleh la..Nak kate tip top cam Nigella Lawson kang tipu pulak..Tapi tak mati la kalau orang makan..hushushus =))))

Ok sekian saje cerite ku..

Bye!=)


p/s: Tapi aku tak penah jamu kawan2 makan masakan aku..Segan kot ~.~ takat family je dah la..Oh, tak lupe juge kpd Encik Z, pengkritik tetap saye..Kweng2~ *nanti kite main masak2 lg ek..awk tolong saye siang bawang*

No comments:

Post a Comment

Please leave your ethical comment..agagaga~~
^_^v