Tuesday, April 12, 2011

~Kenduri Kenduri Kenduri~

Hi! =)

Assalamualaikum..

Lame dah aku memikirkan entry ape nak buat..idea tu ade..tp malas nak olah..sebab kena bukak buku2 lama..So arini aku just nak bukak entry ringan je..aku nak ucapkan Selamat Pengantin Baru kepada kawan2 ku yang baru dan bakal mendirikan rumah tangga..

Yang baru minggu lepas berlangsung, Ein & pasangannye Afif di Kemaman,Terengganu..aku gembira sgt tgk korang bersatu..Dari zaman study dulu kite kongsi cerite masing2..kite antara pasangan2 yg betahan lama..haha =)) Sedih benonye mase tengok ko nikah hari tu..Tibe2 sume kenangan mase UiTM menerjah kembali dlm ingatan (chewah >,<)..Kawen dah member aku sorang ni..Tahniah Eing..Semoga ko bahagia hingga ke akhir hayat..Pasni kite tunggu turn geng2 lain lak..Ila kate bulan 9 ni turn die..InsyaAllah..Pastu kite tunggu sape pulak next, sama ade Ecah, Sarah, Waina, Sah atau aku..Hehe..

Gambar diblurkan ats sebab2 tertentu..ahaks :p

Kenduri2 byk sgt tahun ni..ade yg terpakse aku post kan salam je..di sebabkan bajet tak membenarkan aku ke sana ke mari ngn bebasnye..Kepada Kak Long, Che Mat, Mat Yie, dan kawan2 lain yang bakal berkawen atau bertunang..Ku ucapkan tahniah dan semoga berbahagia selalu..Peace ^_^v

Bye!=)

p/s: doakan kebahagiaan kawan2 lain jgk..moga dipermudahkan segala urusan..dan dipercptkan jodoh..aminnnn~~

3 comments:

  1. saya vote cuya dulu antara Ecah, Sarah, Waina ngn Sah..hehehe!!!

    ReplyDelete
  2. amboi2..wahahaha..~ aminnnn..xD

    ReplyDelete
  3. can get nominated for “Tropic Thunder”, then Malkovich should get nominated for this, seriously. this website

    ReplyDelete

Please leave your ethical comment..agagaga~~
^_^v