Friday, December 30, 2011

Day 13- A letter to someone who has hurt you recently

HURT? mane ade..mood holiday ni mane leh touching2..hati mahu gumbira je la..kerje pun tarak..orang perli2 pun kite senyummmmm ja..:))) 

Eh?!! ade la..adoi baru teringat bile sebut pasal perli nih..hahaha..ade pakcik aku aritu perli2 pasal berat aku yang makin bertambah ni..kurang asam jawa betul..lebih kurang macam ni la dialog die..




Pakcik: Kak, bile nak beli kete..gaji ok dh tu..

Aku:     Mane org ade lesen lg..

Pakcik: Ala beli je dulu..lesen nanti kemudian..
 
Aku:     Nanti2 la dulu..akak byk bende nak pikir ni..

Pakcik: Nanti akak nak beli kete ape?

Aku:     Kete kecik2 dah la..Murah cket..

Pakcik: Badan akak muat ke kete kecik?

Aku:     Erk! (GRRR!!!  %#^%@&^@$)




Nak kate kecik hati sangat tu takde la..lawak pun ade..tapi tersentap la kejap..hahaha..ni dia surat untuk mu pakcik ku..




Kehadapan pakcik ku yang anak2 mu ku sayangi..

Tunggu la suatu hari nanti..kalau akak berjaya menurunkan berat balik..tolong kasik galaxy s2 mu itu kepada ku sebagai ganti rugi hati ku yang dikau sentapkan ini..

Sekian..


Yang Benar,
model-to-be




No comments:

Post a Comment

Please leave your ethical comment..agagaga~~
^_^v